Drömmen ska bli sann

Hopplektionen igår gick suuuperbra! Jag är sååååå himla nöjd!
Pimmi kändes mjuk och följsam redan från första travseteget, eller ja ändå sen vi stod inne i stallet tom!
Och det lugnet behöll hon till 90 % av hela lektionen! Vart bara några missar som t.ex när vi hoppade bana åså men det är så detaljer ! <3
Jag är verkligen jättenöjd med träningen <3
Vi hoppade linjer och på slutet en bana på 5 hinder, våran bana låg på ungefär 80-90 cm, det jag är mest nöjd med på banan är nog tredje hindret första gången, första hindret andra gången och femte hindret andra gången, och är även glad att jag höll mig kvar efter fjärde hindret - haha =P Pimmi körde race, jag fölg med, över ett ganska stort hinder, tappar stigbygeln, ploppar fram i sadeln, snäv sväng, (det var där alla, inklusive jag, trodde att jag skulle ramla av) , återfick balansen, drev frammåt i den lugn å stadig (typ) galopp, fick tillbaka stigbygeln och var tillbaka i matchen igen ;) Eller vad vi ska säga...

Mina små änglar Fanny å Annalena har både filmat å fotat! :D
Dock har Denise dom på sin kamera å eftersom att hon (säkerligen) hänger med å fotar på lördag så väntar vi med att USB:a hem dom till mig ;)


Vi ska jämföra denna bild med en bild från igår sen :)



P.S. Mycket på gång nu... men kan säga så mycket som att jag älskar min mascara... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0