Frodo, hjälten i den lilla sagan <3

Tänkte skrive lite om Frodo.. :)
Jag "upptäckte" honom på riktigt hösten 2010, och då gav han mig allt det stöd jag behövde.. <3
Efter dess har han alltid funnits där för mig och även om han har haft sitt lilla humör och även om jag har fått stått ut med både fysiska och psykiska "slag" från/om honom så har alla underbara och betydelsefulla guldstunder förlåtit allt! <3
Och nu på senare tid har vi kommit ännu närmare varandra och jag vet när man kan gosa med honom och när det bästa är att skicka en slängpuss och gå sin väg...


Hösten 2010


Våren 2011


Sommaren 2011


Hösten 2011


Vintern 2011 (För ungefär ett år sedan altså...)

Frodo är en underbar liten ponny som man kan ha riktigt roligt med om man bara vet när, var, hur hans humör fungerar <3

Jag älskar honom till 100 % och det är också därför som jag fortsätter kämpa, jag vill ju inte mista honom och även om jag får ta en massa smällar så fortsätter jag kämpa, för han betyder så mycket för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0