Fullproppad dag!

Idag slutade vi skolan 12:15 och därefter har jag hunnit med en hel del!

Först gick jag hem och gjorde läxa, bytte om till ridkläder och gick över skogen till Matilda :)
Där gick jag med henne när hon red en sväng, skojjigt :)

Sen gick jag tillbaka hem över skogen och tog en macka med mig å cyklade sedan till stallet ;)
Där fixade jag åt Pimmi i stallet å sen red jag henne tillsammans med Emelie, Denise å Annalena :)
Vi red i Morhags-skogen, -haha det måste ha sett roligt ut när alla fyra hästarna stod å drack vatten samtidigt mitt i skogen, och självklart var Pimmi tvungen att ta ett extra steg så att hon stod halvt på en liten ö... =P
Efter ridturen på Pimsan så gick jag å Denise ner till Marie, där Jenny var med sin röde (Checken) och även Frodo var med! :D
I alla fall så fick jag å Denise rida runt en stund på Turi (-Denise) och Checken (-jag)  :)
Och sen gick vi å hälsa på Frodo <3

Efter det gick jag upp till Emelies ridbana och var världens seriösaste ridlärare åt Annalena ... haha ;) Jag gillade min fina röst... =P
När klockan närmade sig halv 9 så cyklade jag hem :)





Och hela dagen har jag känt att mitt huvud har varit lite efterblivet... blandat med flumm-atacker och massa annat ... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0