Hoppelihopp - Flumseliflumms

Igår var jag ju till stallet innan brudarna kom å då red jag Pimmi på Emelies ridbana :)
Vi hoppade lite grann och det kändes båda bu å bä - eller hur man säger ;)
Ena stunden kunde hon aceptera att jag satt där å faktiskt ville någonting men ibland körde hon bara sitt egna lilla race... Och igår var kortsidan farligt igen... Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta åt henne när hon gör så där... =P Sötfian <3

Jag försökte mig på att hoppa en två hinders linje längs ena långsidan å göra halt mitt emellan hindrerna.. det gick inte så vidare bra första gånger men sista gången så var hon med mig lite mer och jag fick henne att sakta av till trav efter första hindret och kunde sedan göra halt lite längre bort, dock inte så att vi kunde komma på andra hindret men jag var ändå nöjd med det så jag gav mig efter det :)



Kl. 18:40 cyklade jag hem å 19:10 var jag nyduschad, ombytt och hade torkat håret! ;) Hehe, så då gick jag å mötte Denise å Emilia å sen kom Matilda :) <3
Har ni sett Apflickorna? Mitt betyg av den filmen är typ: Störade! Haha =P
Så efter den såg vi Twilight å sen kojsade vi med mycket fnitter... haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0