Ny design - Pimmi <3

Först å främst ser ni (förmodlige) att jag har en ny design! :D
Dock kan jag inte se den själv ännu då min dator är cp-seg... "/
Tack I alla fall till Moa --> http://moalinnealundgren.blogg.se/ som har fixat den! :D

Min dag idag då, en himlans rolig skoldag då vi inte behövde jobba nånting alls och mest kunde flummsa runt lite här å där... ;) Och ja - Jag har ett nytt ord i huvudet: Flummsa hit å flummsa dit, flummsa här å flummsa där ;)
Medans jag ändå flummsar lite så kan jag berätta att imorgon blir det flumms med Denise å Matilda <3

Efter skolan idag då så blev det stallet, fixa först med mockning åså och sedan rida Pimmi på banan :)
Kändes himla bra idag! :D Hon lyssnade väldigt bra och det enda små-felen so mjag kan påpeka är:
"Den läskiga kortsidan..."
Muppelin-hestar på andra sidan staketet som får en ur fokus men dom också får en att skratta...
Att vi rev ner ett litet hinder när vi små skuttade ;) Haha
Fick då hoppa av å sätta upp det igen, vilket egentligen var onödigt då men... ;) Sedan var jag för lat för att hoppa upp igen så vi travade och skrittade av springandes båda två ;) <3 Hihi


Sötlisan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0