Snällis Denise

Snälla Denise la upp några bilder på Facebook sen träningen i onsdags :) <3
Så nu kan vi gör en liten jämförelse grej ;)


Våren 2011


Våren 2012

På bilderna syns nog inte så mycket skillnad men dom som har varit med å sett oss tillsammans från 2011 tills nu kan nog se skillnad! Personligen så känner jag att det har blivit stor skillnad! :D
För ett år sedan var det så gott som bara spring-hopp-spring ännu mer!
Nu är det mer kontrollerat när hon springer och i onsdags kan jag faktiskt säga att det knappt var något spring alls!
Så det går frammåt med mitt mål att kunna hoppa en bana i mitt tempo! :D <3

Måste få skryta lite över mig själv å säga att jag är väldigt stolt! =P
Stort tack till Emelie som är huvud-delen i att det har fungerat! <3 Tusen Tack <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0