Stand up for the champion

Skolan idag var ganska okej :)
Lite senare på eftermiddagen åkte jag till tandläkaren, det gick bra, jag har dock en konstig underkäcke kom vi fram till =P Den typ hacka till och går åt sidorna om jag stänger/öppnar munnen "mycket" ... =P

Efter det så åkte jag till stallet :)
Mockade å fixade åt Coccos å sen dressyrade vi :) Annalena & Pim var med också, och Denise på backen :)
Jobbade igenom honom lite enkelt i skritt, trav och galopp bara så han fick jogga igång lite och sen började jag om och satte mig i sadeln och jobbade i arbetstrav å arbetsgalopp, jobbade lite på volt åså :)
-> Idag tyckte tom Coccos att "den läskiga kortsidan" var läskig.... "/ <-
Aja, i alla fall så kändes det bra när vi värmde upp, han lyssnade fint åså :)
Sen red vi igenom LB:2 an en gång, det kändes hyffsat bra men gjorde om delen med galoppen då det var lite krångel för att jag å Annalena inte riktigt visste vart den andra skulle - så jag kom av mig lite, men tog som sagt om det och det kändes bättre då :)

Så då vart jag mycket nöjd över Pluppis! <3
Som belöning för att han är så bra på att leka dressyr-ponny så skuttade vi ett kryss ;) <3



Efter ridpasset finputsade jag Coccos lite extra, flätade hans svans å plockade ordning alla grejer som ska med imorgon - Så nu är jag taggad!
Känner mig på topp till imorgon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0