Failproffs Number One!

Haha! Fett kul skoldag idag ju! ;)
Failproffsen va ju där :o
Haha jag å Denise äger ju! ;) Vi skulle åka skidor på idrotten, haha ja jag vet, jag på skidor = ingen bra kombination ;) Aa iaf så ramlade ju Denise femtioelva gånger men bara en gång lyckades hon slå mina snygga ramlingar ! ;)
Mina proffsigaste (å enda) ramlingar: Lyckades två gånger med att skidorna åkte åt varsitt håll, jag vart kvar på mitten, höll mig halvt upp men hjälp av stavarna å sen pang ! Försvann även stavarna å mitt huve åkte rakt ner i snön!    Haha.. å inte är det lätt å  ta sig upp då lixom, speciellt inte om man skrattar halvt ihjäl sig samtidigt! ;)
Denies´s nästan lika snygga ramling som min: Hon stod helt stilla, absolut helt stilla! Å skulle börja åka, Swisch så for ena skidan i luften å hon ramla omkull.. haha hur lyckas man!? :'D

Aa som sagt, kul dag ;)

Resten av dagen består av att ta det lilla lugna hemma, åka på US möte å sen på möte om klassresan ;)

Måste visa några sötis bilder på rådjuren som igen försökte hoppa in till fåren men som dock fegade ur  ;)

På väg till hagen..


Titta precis till vänster om vägen, dom är på flykt för att jag kom ut ;)


Syns typ inte alls men dom är snettt neråt åt höger om det röda huset =P På flykt som sagt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0