Funderar kring mål 2012...

Jag har funderat lite kring målen jag satte upp för 2012..
Då var det:
Coccos: Tävla lokalt (hoppning)
Pimmi: Kunna hoppa en banan (på träning) i mitt tempo och ha en bra känsla tillsammans.
Och sen hade jag även ett mål att min sits ska blir bättre :)

Det jag mest har funderat över är målet med Coccos, för jag vill inte att det här året ska gå åt till att sträva efter att tävla lokalt! (Självklart skulle det vara jätteroligt!) Så jag ändrar om mitt mål med Coccos till:
Ha roligt med varandra och ha en bra känsla hela året oavsett vad vi gör, om det är träning eller tävling, vad det är för nivå på tävlingen eller vilken gren det är på tävlingen. Vi ska ha en riktigt bra känsla !


En bra känsla..! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0