Kebabrulle

Kom hem för ett tag sen å då åt vi kebabrulle! Mumsigt! ;)
Vart tidig mat idag för alla ska bort på det ena å det andra ;) Men gott var det i alla fall :D

Skoldagen idag kändes väääälidgt seg på morgonen, var sjukt irriterad också..., sen vart det lite mindre jobbigt då jag typ bara behövde sitta å skriva en berättelse.. ;) Den kommer nog upp här på bloggen sen förresten! ;) Lite flummigt...
Och mitt i alltihopa trodde jag att jag skulle dö... det var så jävla kalt! :o Och blåste gjorde det också! Blää...!

Aja nu ska jag läsa lite bloggar å kolla fb åsånt å sen får vi se vad som händer... :)


Älsklingar, jag vet inte vad jag ska ta mig till utan er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0