Min dag + resten av veckan

Yes!! Nu känner jag mig 99 % frisk! Och imorgon bitti när jag vaknar kommer jag vara 100 % frisk, eller hur? :D
Så imon blire stallet efter lunch! Jippi-tjoho-jabadabadooo! Vad jag har saknat alla hestarna å allt annat! <3
Och kanske ska till banken å skriva på till mitt ID-kort... kanske.

Idag har jag förresten bakat daim Cheescake... som jag ska bjuda familjen på sen ikväll :) Fast det vet dom inte än =P Sshyy! ;)

Och nu måste jag ta igen hela Sportlovet som jag har missat! Torsdagen blire också stallet, dressyr träning med Pimmi antagligen :)
På fredag ska vi till Borlänge, väl behövligt! Måste ha ett par ridskor... speciellt om det ska va så här varmt nu :o
Å det blir väl på Aubios som dom får inhandlas, hoppas dom har några som duger *enligt mig*... ;)
Någon som vet om Aubios har nå bra ridskor? :)
Och resten av lovet blire nog också stallet <3 Ska även hinna med å åka slalom med Emilia! :D Hoppas inte snön försvinner "/



Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: tack gumms<3

2012-02-29 @ 09:32:08
URL: http://matildathorud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0