Resultat av dagens tävling

Gud vad jag är nöjd idag! :D
På framridningen gick det riktigt bra, det kändes som att han lyssnade bra på mig åså, även om han hade lite egen vilja också ;)
När vi kom in i ridhuset o red runt där medans vi vänta på att få starta kändes det också riktigt bra! Nästan ännu bättre! :)
Och när vi red programmet gick det jättebra! Jag är jättenöjd! Han blev dock lite spänd i någon av hörnpasseringarna så vi fick lite mindre poäng då han vart stäld åt fel håll men jag är hur nöjd som hellst! :D <3

Vi fick 179 poäng och 59,3 % ! :D
(Vinnaren fick 179 poäng och 61, (nånting) % )
Det var dock bara tre som startade i min klass, inte så många som vill va med på dressyr ;)

Jenny filmade medans vi red, det kanske kommer upp på facebook sen för er som vill titta :)


Har för tillfället ingen bild från idag så det får bli en bild sen i höstas ;)

Kommentarer
Postat av: Denise Bjurholm

SV: Oj glömde sorry ;)

2012-02-11 @ 18:43:20
URL: http://deniseebjurholmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0