Träning - Årsmöte - Skidor

Igår var jag alltså till Fanny o Coccos innan årsmötet och då byggde Fanny upp en superbra lydnads bana som vi sen byggde om till en liten miljöträningsbana också! ;)
Började som så att vi skulle hoppa ett hinder i trav -> skritta över en bom -> kortsidan -> hoppa ett hinder -> sakta av till skritt -> skritta igenom ett s.k hörn (?) med bommar -> trava över en bom osv osv :)
I början vat det lite för mycket vilja frammåt från Coccos del men efter ett tag gick det bättre!



Sen tränade vi lite miljöträning med en typ pressening (?), att gå förbi den, gå fram till den, röra vid den, vara lugn fast det prasslar, gå över den och även hoppa över den! ;) (vi lindande den runt en bom som låg på ca 30 cm) Det gick mycket bättre än jag trodde och han tyckte inte alls att det var konstig att hoppa över den! :o Duktig kille <3



Sen så åkte vi iväg på Årsmötet :)
Först var det en massa snack på proffesionellt språk, så man förstod typ hälften ;) Men sen var det mer svenska när vi pratade om vad vi skulle vilja hitta på 2012! ;)

Idag
Jag och skidor går bara inte... specielt inte när man bara åker bakåt.. :(
Dock är det ju väldigt kul att åka eftersom att man skrattar när nån annan eller en själv klantar sig å då skrattar men så mycket så att man nästan tappar balansen själv, eller nån annan dom skrattar åt mig.. ! :D Haha... (Alla förstod precis! =P)

Sen idag ska jag åka iväg på massage...!! :D Gilla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0