13 år!

Yes, idag är man 13 år! ;)
Blec väckt halv 9, fick presenter, kl 9 kom farfar  å vi åt smörgåstårta till frukost..! ;) Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra åså men kl 3 ska jag i alla fall träffa Team Ö-V å snacka om lite mantal träninge... fick förresten en bok idag som heter Den inre ryttaren, lite passade ju =P Stod lite bra citat där, haha ja jag har hunnit tjuvkika i den lite grann ;)

- Tänk rätt och rid bättre.

- Om du vill komma en häst nära, behöver du komma dig själv nära. Då kan hästen närma sig dig.

- Vi söker ofta efter svaren utanför oss själva men bär dem hela tiden inom oss.

Längre har jag inte kommit ... =P

Kommentarer
Postat av: BeckaK

Superfin blogg! :)



2012-01-15 @ 14:42:50
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0