Det vart inte länge...

Det vart ingen lång stund i stallet på eftermiddagen med Denise och Matilda...

Vi hade tagit in Frodo och Dracula, borstat dom lite åså så skulle vi sätta oss och mysa lite med dom, jag satte mig bredvid Frodo (Hans humör innan hade vart lite protest vi hovkratsningen,, inge mer än några försök till spark å naffs..) och han stod och åt sitt hö.. sedan sökte han mulen mot mina händer och puttade lite på dom försiktigt, lixom hur mysig som hellst, sen kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände men heöt plötsligt flaxar det till bredvid mig och jag känner smärtan i mitt lilla öran (haha det luter sjukt...=P) jag hinner tänka, aj! Han bet mig i örat! Reser mig upp och tycker att det gör för j*vligt ont!
Tar fingrarna och känner lite på örat för att försäkra mig om att det sitter kvar och då grips jag av panik! Det känns som att bara halva örat va där! Hade tappat känseln i nedre delen... :/ Men kvar satt det!

Kollar på min fingrar och konstaterar att det blöder... suck..., frågar om det blöder mycket och får som svar: Ja! Och äcklade miner... hm det kändes inte bra,.. går ut och kollar i spegeln och ser att det har blivit ett jack inne i örat, lixom...
Försöker torka bort allt blod och sedan ser det mycket bättre ut än jag trodde! Puh!

Åkte i alla fall hem då, gjorde rent ordentligt och ja, slapp åka till akuten i alla fall! Vi var nära ett tag men dom sa när vi ringde att det nog inte behövdes...



Lillplutten <3 Har dåligt samvete nu för att jag inte ens sa hej då till honom... :( <3


(Dumma blogg bill inte ladda upp någon bild på honom... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0