Minnen

Tänkte skriva om lite minnen... <3








Ridläger sommar 2010
Ett minne som jag alltid kommer komma ihåg är ridlägret jag och Hector var på sommaren 2010, det var några av dom roligaste dagarna den sommaren och några av dom sista dagarna med Hector... <3
Lägret var mest inställt på hoppning men vi gjorde massa annat skojj också, vi badade, red en långtur till Grangärde å köpte glass vdi ICA och hade en lite gymkhana tävling ;)


Det här är sista bilden jag har på Hector från den sommaren... när han stod i transporten och dom sista minutrarna innan dom åkte... <3










Dressyr KM hösten 2011
Det var första gången jag red Pimmi i Pärlby, första gången vi red i ett ridhus tillsammans, min första dressyrtävling i huvetaget och första gången vi red ensamma i huvetaget ;)
Resultatet blev en aningen för mycket spända båda två, dock var framridningen det bästa ;) Men vi fick i alla fall "godkänt" eller vad man ska kalla det =P 51 % (eller om det heter poäng... hmm vet inte så noga =P) Haha stolt över det i alla fall! <3










Hopp KM hösten 2011 med Coccos
Det gick fort! Men vi klarade oss felfria och det kändes ändå som att jag hade någonting att säja till om ;) Det slutade med att vi vann klassen och blev Klubbmästare och Ponny, Hoppning! :D *Stolt*
Det är sånna minnen som alltid kommer sitta kvar i huvet, när man har som allra roligast, när det än något speciellt och när man kan gå därifrån och känna sig stolt! :'D






Clear Round i Lövåsen
Där kan jag säja att det gick på hösta växel genom hela banan! Tror vi hoppade 50 cm... eller så var det 60.. =P Var i alla fall glad efetråt för det var första gången vi kom runt felfria! Dock så har man nästan glömt bort det lite eftersom att man inte fick någon Clear Round rosett där...
Kommer ihåg att det var en läskig framridningsbanan i alla fall... :/ Och att alla ponnyer smet ut därifrån =P
Det var en rolig dag med ett gäng från Sunnansjö som gav sig ut på ett litet äventyr ;)




Halloweenhoppning hösten 2011
Yes! Jag och Coccos deltog som spöken! ;) Hoppade 60 cm, vann klassen + bästa utklädnad, gissa om man vart stolt över att ha gjort Coccos "spök" täcke själv + min "Spök" dräkt? ;) Hehe
Det var i alla fall ett riktigt roligt minne, tror vi fick typ 4 fel... eller 8.... och jag tänkte när jag kom ut: Skit! Nu gjorde jag bort mig igen! Skulle ha koncentrerat mig bättre och inte låtit honom springa iväg sådär... :(      Och sen visade det sig att vi vann ändå! ;D
Måste faktidkt få Hissa våran utklädnad! ;) Skulle ha hafte en bättre bild att visa det på... :/






Halloweenhoppning med Pimmi också :)
Jag och Pimmi ställde också upp på den tävlingen, fast vi satsade på att komma runt en Clear Round :) Och det gjorde vi också! :'D Var så totalt nöjd med det! Jag hade hoppats på att vi typ skulle komma runt typ levande... men det gick typ som en dans! (om man ska jämföra med i normala fall) Och jag kunde inte sluta le efteråt för jag va så hilma nöjd :'D <3
Vi hoppade 60 cm förreseten, om någon ville veta ;)



(igga min sits där, det är inte den som är viktig just då)



(Fint skutt.. <3)

Sommaren 2011
I två veckor fick jag uppleva en underbar sommar med Hector, en gång till! Det var så roligt och jag älskade varje sekund, han hade inte förändrats det minsta på insidan, fortfarande det charmiga lilla matvraket som älskar mat och är en liten fegis =P
Fy vad jag saknade honom när han åkte igen! Det kändes så naturligt att han var här igen... <3
Insåg verkligen att han är perfekt! :'* Lilla Henke Bus ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0