Överleva Vintern

Klockan 11 idag träffades vi i Team Överleva Vintern å pratade massor ! ;)
Vi bestämde olika datum för olika saker vi ska hitta på och snacka lite annat också :)
Det första vi ska göra är mental träning, ska bli skojj :)

Verkar föresten inte som att det blir någon Pay´n Jump på Söndag... :/ Alla är för lata under vintern skyller vi på =P

Efter träffen med Team Ö-V så hann jag lagom hem, äta lite mat åså o sen åkte jag o mamma til Pärbly och red ;)
Jag red min lilla favvo sen jag gick på deras ridskola, Milda <3 Haha förstår nog varför jag gillade henne mest... Hon va,.. hm hur ska man säga det.,. typ inte en så klassisk ridskole häst som bara är perfekt snäll osv ;) Försökte naffsa lite efter mig i boxen å dampade med frambenet ;) Haha <3
Det var i alla fall roligt :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0