Rolig dag :)

Jag & Pimmi, Matilda & Lady och Emelie & Cisco red en sväng runt åkrarna - in i byn - och upp för grusgångbanan (eller vad det heter=P) och där bestämde vi oss för att galoppa upp, jag skulle rida först med Pimmi och Matilda skulle rida sist med Lady...
När vi stannade hästarna var Matilda & Lady först, jag och Pimmi i mitten och Emelie & Cisco längst bak... ;) Än finns det krut i Lady gumman :)

Massa nya datum som man ska planera in idag också,..  känns det som i alla fall =P


Taggar Dressyrträning på Torsdag! :D

Måste bara Dissa termobyxor som är stora som tält...
Men dock Hissar jag termobyxor när dom sitter bra och det är kalt ute ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0