Spriiing!

Min dag har sett ut osm så att i skolan simmade vi 500 meter för å ta klassikern, fick såklart ont i nacken medans jag simmade... och efetråt kändes det som om att man gick på månen... hehe ;)

Och äntligen käns et som om att jag är tillbaka!
Var i stallet idag med Denise och först tog vi in Pimmi, borstade henne åså :) Hon var bara lite uppstressad i början av att va ensam i stallet men sen lugnade hon ner sig riktigt bra! :D
Sedan tog vi med henne ut till Emelies ridbanan och "lekte" lite.. eller vad vi ska kalla det ;) Gick/trava över lite bommar, gick slalom, gick över 20 cm.. typ, tränade på lite lydnad och mitt i allt släppte jag lös henne å då sprang hon runt å blåste upp sig! ;) Hihi <3 Lite bockande åså också ;)

Gick iaf bra :) Pimmi va så duktig så hon kunde gå slalomen "själv".. eller hur vi ska kalla det ;) Asså att ho går slalom och jag bara går på sidan av allt.. =P Duktig tjej <3 Fast såklart när jag sa: Totta vad vi kan! Till Denise så fokuserade Pimmi på nåt annat å det gick inte alls lika fint som innan... ;)


Tror att det är bilderna från min kamera som inte går att ladda upp på bloggen... :/ Får bli en bild från i sommras istället ;)

Sedan belönade vi oss själva med lite 75 % choklad med hallonsmak som jag fick med mig utav mamma... ;) Haha det var gott =P
När vi kände oss belönade så borstade vi Frodo å Dracula och gick bort emd dom till ridbanan också :) Gjorde lite samma sak med dom fast hade dom lösa mer :) Denise o Dracula inspirerade mig emd att träna löst när dom klarade hela banan löst.. =P Fast det gick inte lika bra för mig å Frodo, ska träna på det mer! Vi kom till halva slalomen sen stannade han å såg typ ut att tänka: Va..? Vad gör jag här? Åh titta snö! Vad gott.. mums mums.. Haha ;)
Även dom fick springa lite men dom var betydligt svårare att sätta fart på ;) Och stannade i vaqrje hörn gjore dom =P Fast när dom väl satt fart så gick det undan.. ;) Skulle vilja springa 60 meter mot Frodo å se vem som är snabbast..hehe säkert han men ändå =P
Han var så söt när han sprang så benen gick so trummvirvlar å sen ett litet bocksprång.. <3


Hehe, lilla Frodo i sommras ;)

När jag kom hem var jag förresten duktig och cyklade 10 minuter på träningscykeln ;) Totalt cyklade jag 4,92 km... tror jag =P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0