Storm...!

Börjar med att berätta om igår när jag red Pimmi, henne reflex täcke blåste upp (det är typ storm å så kom vinden bakifrån) så hon ba: AA jag dör! Å sen gick vi förbi ett hur å då börja en hund skälla i mörkret å då både jag och pimmi ba: AA Vi dör! Haha ;) Det var faktiskt lite scary =P

Det gick i alla fall bra att rida igår :) Sen var jag kvar i stallet till typ halv 9 på kvällen, var typ jättetrött när hovslagarn va där ;)
Fast sen när jag kom hem å skulle sova var jag inge trött alls längre... suck... fick svin ont i foten när jag skulle lägga mig också... Dumma fot..!

Idag är det Disco som gäller! Ska va på skolan typ halv 5 å börja förbereda allting! Hoppas att många kommer och att dom lyssnar på oss.. hehe ;) Vill inte ha nån skit ungar som bara kutar runt å skriker... :/

Det är ju förresten värsta storm ute! :O Har ju vart det i flera dagar nu... :/ Undra om det är för att jorden tänker gå under... hm.. hoppas inte <3




Gaaah! Jag blir ju tokig! Tar ju typ tre år att ladda upp bilder till bloggen... -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0