Värt att läsa..

Hittade lite fina citat/dikter som jag tycker är värda att läsas :)

Kärleken till en häst är aldrig så stor som i den stund man måste skiljas från hästen.
Så sant... så sant <3 Min favorit!

En häst är som en bästa kompis: alltid där för att stötta dig och göra livet värt att leva.

Hästar är som luft.. utan dom kan man inte leva.


En häst utan ryttare är alltid en häst, men en ryttare utan en häst är bara en människa.


Om din häst säger nej,
har du antingen frågat fel fråga,
eller frågat frågan fel.

Vägen till framgång är lång
Och vägen är otroligt trång
Alla kan inte få plats
I framgångens och lyckans palats
Den som hästen förstår
Och den som kämpar den når
Till slut i framgångens och lyckans palats
Kanske finns där än nu en plats?


En dålig dag till häst är bättre än en bra dags fiske.


På din rygg ska jag alltid rida för att alltid få känna din trygghet vid min sida,
i flera år ska vi vandra och visa alla att vi älskar varandra.
För du är min och jag är din,
vi är varandras och utan dig kan jag inte andas.
Utan dig vid min sida får alla andra se mig lida,
allting blir mycket lättare när man är två.
det är du och jag, nu föralltid och då.
Jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig.
Utan dig går allting snett, då kan jag plötsligt inte göra någonting rätt.
För du och jag, det är vi och så ska det alltid förbli.




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0