God bye... <3

Jag mår inge bra så skippade klassresan i helgen.. kände att det inte var värt att åka dit riktigt..
Så blir hemma å försöker krya mig så kanske jag kan hitta på något skojj i helgen.. vi får se hur det blir..


Huvudet är inte alls med mig... det tömdes totalt igår när vi var ute å cyklade..

Sitter å bläddrar igenom datorn efter passande citat/dikter.. hittade denna som jag tycker passa in just nu:
"Some people come into your lives and quickly go. Some people stay for awhile and leave footprints on your hearts. And you are ever, never the same again."

Denna gillade jag också;
"Mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta kan du inte se"

Och den här texten ur en låt där dom mesta texterna gillas starkt utav mig;
"Inget du sa var nånting värt, ingenting du va vill jag va, ingenting alls."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0