I can't take that for words I never said

Känner mig riktigt duktig idag! ;)
Har hitills hunnit med att;
  • Handla lite läsk till Cafét vid tävlingen imon (Y)
  • Handlade även Dumle, så att jag kunde baka, och lite gott som jag kan ha med mig imorgon ;)
  • Och så har jag bakat, Dumlemuffins blev det (Y) dom står just nu i ugnen, ska strax gå å kolla hur dom ser ut :)

Sen ska jag även städa mitt rum... kanske i alla fall :P , måla naglarna så att dom matchar imorgon ;) och så ska jag bort till Stensbo ikväll och putsa ponny och utrustning tills imon! Och ska även lägga fram kläder mm så jag slipper funderar på det imorgon ;)

Det verkar ju kunna bli en ganska tidig morgon.., eftersom at första start är kl 9, så ska vi samlas där halv 8-8 å bygga bana mm, och innan dess ska jag hjälpa Denise med Sarre.. så vi siktar på att åka till stallet halv 7, altså måste jag gå upp någon gång vid halv 6 ungefär ;) I alla fall ställa klockan på det!

Nej nu måste jag kila ner å kolla muffinsarna =P

Idag får den där bilden symbolisera tummen upp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0