Intresant dag...

Ska strax gå å äta frukost och sedan:
  • Klippa en gräsmatta (Y)
  • Hjälpa pappa att köra in pellets..
  • Åka till soptippen med pappa.. asså inte han han som ska slängas.. ;)
Efter det äter jag något gottigotti och sedan var det tänkt att jag skulle bada med Denise å Dracula.. men lilla Denise blidde lite krasslig :(
Så jag cyklar nog bort till Stensbo och rider Coccos en stund :) <3
Har lite planer på vad vi kan träna på... *ser fundersam ut*.. ;)

Och efter det så cyklar jag hem igen, äter något gottigott igen ;)
Och sedan cyklarjag med Sanna och Annalena till Västansjö å ponniebusarna där :) Och om Denise känner sig piggare så kanske hon följer med också! :D

Som sagt, intresant dag ;)
Borde köpa mig en cykelmätar och en stegmätare!! (eller vad det heter) Haha =P


Jag får stå för bilden idag ;)

Kika in på Sanna blogg förresten, hon har lagt upp några bilder å en film från igår!
(Jag har en länk till henne någonstan här till höger.. --> )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0