Motionspass nr 3 - Check!!!

Okej, allvarligt talat nu så ska jag inte göra något mer idag! Haha ;)
Cyklade som sagt till Västansjö med Sanna och Annalena, *puh!*
Sanna bygde upp en liten hinderbana i paddocken idag och jag skrittade Crim barbacka med repgrimma (och sanna gick såklart bredvid med grimskaftet) :)
Idag la jag till skänklarna så gott som varje gång vi ville att han skulle gå (altså endast ett pyttelitet tryck) och var med och styrde med tyglarna och vikten när vi skulle svänga. Gick riktigt bra idag också!
Efter att jag skrittat honom en liten stund så satt jag av och traskade runt med honom lite, travade bredvid honom samma hinderbana som Annalena red med Musse!
(Hihi Annalena trillade av när Musse bockade idag, värsta volten och *duns* i backen, och det första hon säger är "Ojdå" och så ställer hon sig upp igen... knäppfia<3 )

För att se några bilder/filmer, kika in på Sannas blogg, hon kanske slänger upp något imorgon :)

Nu kan jag i alla fall säga att jag är nöjd med dagen och känner att det är dax att ta det lite lugnt! ;)


Sommarlov!! <3

Vi får väl se vad helgen har att bjuda på, blir det fint väder imorgon ska jag i alla fall försöka snygga till min solbränns som blev lite missbildad idag... =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0