Motionstur nr 2 - Check !

Duktig som jag var så cyklade jag bort till Stensbo!! (Y)
Tog in Coccos och borstade av honom i paddocken och sedan red jag där en stund, barbacka! :D
Skrittade, travade och galopperade och det känndes toppenbra!
(Och jag var jätteduktig när jag skulle sitta upp!! Hehe, nej men mot slutet, när jag hade provat några gånger, så kom  jag upp hyffsat snyggt)
Och eftersom att det kändes så bra så plckade jag fram ett lite hinder, la det först på typ 10-15 cm, travade och galoppade över det, allt kändes bra så jag la upp det till 20-30 och galopphoppade det och det gick också bra så jag la upp det på 40-50 också och galopphoppa det!
Himlans nöjd! <3 Inga bus från Coccos sida heller, men han tänkt bocka.. ;) den lilla ponnin..







Efter typ en halvtimme i paddocken så red vi upp på travbanan en bit också, men det vart ganska obehagligt för det kom ett dussin, jag skojjar inte om jag säger ett dussin, bin/getingar och förföljde oss så gott som hela vägen hem! Försökte till o med att springa ifrån dom för att jag blev lite skrajj att dom skulle sticka oss men icke! Dom hängade kvar ändå... "/

Tog några bilder i hagen <3






Mobilkvalité...

Nästa grej på schemat är att äta mat (Y) Sen cyklar jag med Sanna och Annalena till ponnibusarna i Västansjö! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0