Söndag

Känner mig lite bättre med förkylningen idag! Härligt härligt :D
Ska se till att mamma anmäler mig och Coccos till tävlingarna på lördag!
Vi ska starta i en Clear Round hoppning 60 cm ochen CR Dressyr LB:1an! :D
Mitt mål med hoppningen är;
Att vi ska komma runt banan felfritt, med en bra känsla!
För att vi ska lyckas med det ska jag tänka på;
Att vara vaken! 90% skänklar hela tiden. Och bra vägar.
I dressyrn är mitt mål att vi ska;
Ha en bra känsla. Få mer än 57%. Ställa rätt i t.ex hörn. Göra tydliga ökningar. Se till att Coccos inte går å trycker upp sin nacke.
Och för att vi ska lyckas med det;
Ska jag tänka på det och sedan göra vårat bästa.

Det är min plan (Y)



Har nyss duschat så ska strax åka till Norhyttan och käka lunch å fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0