Svart på vitt. Nr 2.

Frodo. Lillkillen. Pluppeliten. Älskade killen. "Kärt barn har många namn"
Det finns inte ord som beskriver min känsla till dig.

Det finns verkligen inga ord som förklara dig! Den här texen satt jag och kämpade med i evigheter, skrev, raderade, skrev, tänkte, funderade. Inga ord förklarade dig rättvist. Inga ord gav en helt insyn i hur mycket du betydde för mig. Men i alla fall, så får den här texten vara kvar, ni får läsa den, och ni får tolka den så som ni vill. Längst ner står det "What are words if you really don´t mean them when you say them" Så jag vill att ni verkligen ska förstå att jag verkligen menar att Jag älskar dig Frodo! Du betyder supermycket för mig! Nu tänker ni säkert att det är något som jag bara säger, skriver. Men jag har verkligen tagit åt mig av den låt-texten. Aja, läs och försök läsa mellan raderna.

I andras ögon var du kanske bara en vanlig liten shettis som var onödigt muppig. Eller en helt vanlig ponny, matglad och full av bus.
Men i mina ögon var du så mycket mer. Du lyssnade på mig. När jag var glad. Och när jag var ledsen. Skippar att skriva så, finns ändå inga ord som förklara dig rättvist... Försöker börja om istället..

Du gav mig en utmaning. En stor utmaning. Att förstå dig. Och det tog tid. Men vi kom riktigt nära varandra. Du & Jag.
I någon annans ögon kanske det mest ser ut som att jag sitter på backen å du går å äter gräs en meter ifrån mig.
Men i mina ögon syns så mycket mer. En tillit. Du litar på mig och jag litar på dig. Men va f*n! Det låter ju bara som vilken smörja som hellst!! Varför han inge uppfunnit dom ord som förklarar dig??
(Det jag försökte förklara där var att jag kan lite på dig nu. Till 90%. Och det är helt sjukt att jag kan göra det. För ett år sedan kunde jag lita på dig till typ.. 40 %..! Men jag förstår dig nu. Jag vet när det är okej att mysa med dig. Jag vet när du vill vara ifred. Svårt att förklara men jag gör så gott jag kan..)

Ååh vad jag önskar att jag kunde beskriva min känsla till dig!! Din plats i mitt hjärta är enorm. Du har bokstavligt och psykiskt stöttat mig igenom dom senaste åren. Och du gjorde ett bra jobb.

Men nu har tiden kommit då vi var tvungna att skiljas från varandra. Varje gång jag tänker på sanningen sticks jag av små knivar i hjärtat och tårarna trillar ner för kinderna.

Men jag är riktigt nöjd med ditt nya hem. Din nya matte och din nya kompis. Trivs du så är jag nöjd. Är du lycklig så är jag lycklig. Tas du om hand med tid och kärlek så betyder det enormt mycket för mig.


Already Gone, den låten får mig att tänka på dig.
What makes you beautiful, den låten får mig att tänka på dig.
Du är så underbar, den låten får mig att tänka på dig.

Musiken uttrycker det som inte går att säga och det som är omöjligt att tiga om.

What are words if you really don´t mean them when you say them?
~~ Ord som betyder mycket för mig ~~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0