Taggad! Peppad! Taggad! Peppad!

Hihi!
Har som sagt varit in till stan idag, köpte två nagelack, ett gult å ett glittrigt, sen köpte jag lite bling bling till skolavslutningen.... ;)
Är såååå taggad tills på onsdag! :D Vi ska klå lärarna! Så det så! ;) Och sen skolavslutning! Och efter det vet alla vad som kommer... sommarlov!!!

Imorgon ska jag rida ut med Jenny, skojjigt skojjigt! Långtur tror jag det stod på schemat tom! :D

Resten av dagen kommer det inte hända något stort.. funderar på att ut å jogga en sväng men vi får se hur det blir med det.. måste ta bort nagelack.. å äta.. å inte vet jag =P Haha..


Lever fortfarande på lyckan från i lördags! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0