Hoppträning med Coccos

Oj oj oj, lång dag!
Började dagen med att åka in till Borlänge, första stoppet blev Aubios och där inhandlades detta:

Nya ridskor! Äntligen!


Lite småplock med bra å ha saker ;)


En grymt skön jacka!!! :D Tack mamma för att du hittade den! ;)

*Suck*... jag glömde ju ta kort på chapsen.. :((( Köpte altså ett par nya chaps också, med bling bling ;) <3
(Kanske Denise lyckades få med dom på någon bild... Hmm måste kollas sen ;)

Ja, som sagt, Sen var det hoppträning i Pärlby med Coccos för Emelie :)
Först skuttade vi enstaka hinder på 30-50 cm, oxrar, vattenmatta, "låda" åså :) Travade över bommar åså också :)
Sen satte vi ihop det till en bana som bestod utav: Låda -> Oxer + rätt uppstående räcke -> Plank -> Oxer + Rättuppstående räcke -> Rätt uppstående räcke + oxer -> Låda -> Rätt uppstående + Oxer :)
Först hoppade vi banan på typ 50 cm, stopp första gången vid oxern och sen en följd av några fler onödiga vägringar... jag blir så frustrerad över mig själv för jag känner att han kommer vägra men samtidigt så är han ju taggade, eller vad man ska säja.. så det känns fel att driva på mer med skänklarna... svårt att förklara känslan =P
En gång var jag i alla fall på att hamna i backen när han vägra.. men icke! Jag tänkte: Ska inte ramla av, ska inte ramla av, ska inte ramla av! Och ta-da så satt jag kvar! (Fast på halsen då =P)

Sist hoppade vi banan på 70 cm (*stolt*, tack Emelie) och då vart det en vägring.. (?) har jag för mig... jo det vart det!
Men resten utav banan kändes toppen så jag är jättenöjd idag!! :D


Fotograf: Denise Bjurholm

Där synd mina chaps pyttelite + min nya jacka + mitt uppstoppade fejs... ;) haha (Och ja, jag har väst på mig så jag ser ännu mer uppstoppad ut =P)

Är på almänt gott humör i varje fall! ;)

Nu bjuder jag på lite bilder som Denise tagit :) Håll utkik efter mina chaps ;)












Därefter var jag på väg av ;)




Jättehinder! ;) (Inget vi hoppa, det stod bara där =P)



OBS! Man får inte mobbas över ridhus-bilds-kvalitén!

Sen måste jag också säga, mitt nya favorit ord är plupp ;) Pluppis, pluppunge, pluppmupp, pluppfia, pluppelupp... Haha



Sov gott pluppvärlden! :)


Kommentarer
Postat av: Denise Bjurholm

Vad busig han såg ut på översta bilden ;)

Måste bara säga detta också



JAG ÄLSKAR BLING BLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2012-03-02 @ 21:14:57
URL: http://deniseebjurholmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0