Oj oj oj!

Nu har jag inte bloggat på länge!

I torsdags red jag i alla fall Pimmi med Denise & Botan, Elina & Cisco och Annalena & Sillan uppe på ridbanan :)
Vi red lite dressyr, jag å Pimmi red igenom LB:2 an en gång och jag är supernöjd! Hon lyssnade på mig så gott som hela tiden <3



Och igår var jag på Hoppeträning med Coccos :)
I Pärlby för Emelie :)
Det gick bra även om det vart några vägringar när vi skulle hoppa 3 studs -> 1 galoppsprång -> en oxer, men vi avslutade med att hoppa den linjen utan problem en gång och jag är såååå taggad till tävlingen idag! :D

Ja som sagt, jag och Coccos ska på hopptävling idag, en klubbtävling i Ludvika RK :)
Vi ska hoppe 60 cm och mitt mål med dagen är att vi ska komma runt banan och + målet är att komma runt banan utan vägringar :)


Bild från våran senaste hopptävling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0