Cykeltur på sommar-kväll

Ääälskar fortfarande vädret! Vi hade 19 grader i skuggan nu på eftermiddagen! :'D

Nu på kvällisen så var jag i alla fall till stallet, fixade åt Frodo inne i stallet, fyllde på vatten i hagen å krattade lite i hagen :)
Sen tog jag in Frodo och borstade igenom honom ordentligt en gång!
Skulle nästan kunna säga att jag använde alla borstarna i påsen! =P Försökte mest få bort lite päls, så lite spår efter vart vi har stått kan man i alla fall se ;)

Efter borstningen, pyntade jag upp honom lite med en inbakad fläta i pannluggen (han måste vara fin om vi ska ut på byn =P) och sedan tog vi våran första cykeltur! Haha!
Har gett mig katten på att vi ska kunna cykel-motionera! ;)
Jag har resonerat som så att det blir bra jogging-motion för hans lilla fotbolls-mage, så tror att det ska kunna bli bra!
Han verkade i alla fall tycka att den korta biten var rolig då han ibland sprang så där gullig trumm-trumm snabbt å lixom la öronen bakåt som en kapplöpningshäst å tävlade mot cykeln... Haha han är så gullig! <3



Nu ska jag ut å jogga en sväng, tror jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0