Del 1 av dagen :)

Dagen idag har tillbringats med Denise, heela dagen! :D
Först praoade vi hos henne pappa (Nordsjö Idé & Design) och sedan åkte vi till Stensbo och red Coccos och Checken :)
Eftersom att vi hade tänkt att ta lite bilder idag så red vi först Coccos och sedan Checken :)
Dock är bilderna på Coccos kvar på min kamera ännu och eftersom att betteriet är slut så kan jag inte ladda upp dom till datorn ikväll... :(
Men Fanny kom ut och fotade lite när vi red Checken så bilder på det kommer här och nu! :D
(Dock tar jag bara några)


Med Checken tränade vi på att gå över och mellan bommar, att gå bredvid dom blåa tunnorna och att gå mellan staketet och ett "räcke" och så tränade vi på att ta oss över ett hinder :)
P.s. På denna bild är det jag som rider ;)


"Räcket" Jag och Checken


Går förbi tunnorna ~~ Jag och Checken


Jag och Checken


Vi tog lite skojjiga bilder eftersom att vi var så lika idag ;) Jag till vänster å Denise till höger ;)


Jag ~~ Denise


Denise ~~ Checken


Jag ~~ Denise


Jag ~~ Denise


Denise ~~ Jag

Nu orkar jag inte ladda upp fler.. ;)
Ska försöka ladda upp bilder/filmer från när vi red Coccos imorgon :)
Kommer kanske även någon film från när vi red Checken :)

Men jag kan skriva kort vad vi gjorde i alla fall, vi hoppade lite "vanliga" vägar och jag hoppade även lite omhoppningsvägar, ja kort sagt, vi hoppade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0