Fett rock'n roll!

Haha!
I skolan idag va vi in till Kyrk (skolan) och fick veta vilka klasser vi blir med i, Jag å Denise blir med i 7e! :D
Sen när vi kom tillbaka till Sunnansjö slutade jag på en gång, har ganska mycket att fixa med inna jag åker =P

Det som står på schemat nu:
  • Städa mitt rum... :(
  • Packa klart till USA!
  • Packa grejer tills klassresan till Idre!
  • Ta ut kläder ur min häst-garderob som ska vändras och sedan tvättas...

Och sedan ska jag till stallet en kortis och hälsa Hej Då till Pluppeliten <3 Och sen ska jag även ladda upp bilder och filmer här ;) Och så ska jag försöka komma i säng tidigt idag... (Y) Lycka till Frida!

Vi hörs! :D

Bild från igår på mig å Coccos :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0