Filmis

~~ Tidsinställt inlägg ~~

Här kommer en film från när jag och Coccos hoppade i onsdags :)
Först hoppade vi en grundomgång och dom tre sista hindrerna är omhoppning ;)



Efter 3e hindret bockar han och jag skrattar och säger någonting om krutponny... =P
Efter 4e hindret säger jag något om att jag glömde banan... =P
Efter 5e hindret säger jag; Å jag gör rätt! ... =P
Efter 6e hindret skrattar jag ihjäl mig åt att Coccos e så gullig när han laddar så mycket ... =P
Och efter 7e hindret säger jag; Å så in i mål.. =P
Om någon inte hörde ... ;)

I morse gick jag upp före kl 4, åkte hemifrån ca kl 4 och nu sitter jag antagligen på ett plan från Köpenhamn till Washington ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0