Första doppet för i år!

Haha, skulle nästan kunna säga att jag har badat för första gången i år! Med kläderna på dessutom! ;)
Haha nej men när jag och Denise skulle rida idag så regnade det, men vi struntade väl i det och red i alla fall! Först red vi lite på banan och kände igenom hästarna lite grann, det kändes bra så vi red ut en sväng!
Upp på travbanan och bort till någon vändplan... =P
Travade även och det gick så bra! Inte alls lika mycket explosions-drag när jag ville stanna ;)
Men som sagt så regnade det, och vi blev blöta (uppenbart) , det enda av mig som inte blev blött var min säkerhetsväst... ;) Allt annat blev blött!
Men skit i om det regnar, vi sjöng å skrattade ändå! Haha ;)
"Vi ser det regnar, vi ser det regnar, det var ju tråkigt, jaja, nu blir det blött, nu blir det blött, som vi inte har önskat blä blä! Nu tar vi paraplyerna fram och regnjackorna på, och sen ut i det plaskiga vädret vi gå..."



Vart inte så lyckat att försöka fota idag.. hihi =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0