"Spelar ingen roll" "Vad mysigt" "Tänk om jag hade en lite liten apa..."

Hemma igen efter en dunder rolig helg! :D

Lördags eftermiddag kom som sagt Jenny och Fanny och hämtade mig så åkte vi upp till Hällsjön! :)
Där fixade jag och Fanny i stallet först och sedan red jag ut en sväng, helt ensam! med Pimsan <3
Det var super-skojjigt! Vi red bort till någon sjö :) Älskar grusvägarna! Man kan trava/galoppa nästan överallt om man vill! :)
Allt gick dunder bra dessutom så då blev det ju extremt roligt! :D

Efter våran lilla tur red vi till en äng och bästaste Jenny kom och fotade oss lite! Tack Tack det blev jättefina bilder! <3


~Blekface~


~Fixar med tyglarna... ~


~Rider på ängen~


~Princess~


~Rider på ängen ~


~Finaste tjejen~


~Rider på ängen~


~Utsikten när vi var på väg hemåt ~

Sen nattade vi hästarna :)
Och jag och Fanny sov kvar i Hällsjön ;)

Söndagen startades med att bli väckt av solen ca kl 4 på morgonen, somna om, vakna, somna om osv.. fram till kl 6 typ ;)
Strax efter det släppte vi ut ett gäng piggelin hästar ;)
Och gick sedan och åt Frukost själva :)
Därefter fixade vi i stallet och edan red jag en sväng på Pimsan igen <3
Idag red vi inte samma väg men kom till samma sjö, fast i en annan vik, som igår ;)
Lika härliga vägar fortfarande.. nästan i alla fall... hehe ;)
Och Pimmi skötte sig super-duper bra idag också! Så himla roligt <3

Tack för en dunder-rolig helg! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0