Världens sötaste <3

På eftermiddagen idag åkte jag först med Denise till Eveline, fotade henne när hon red åså :)
Efter det åkte vi förbi konsum å köpte med oss en Loka å varsin sandwish (stavning?) å åkte sedan till stallet ;)
Mockade å fixade där å sen gick vi en sväng med småpojkarna :)
Vad irriterad man blir när man borstar å borstar men det kommer bara mer smuts... "/ Haha...
Frodo är ju världens sötaste lilla ponny asså! Han är så gullig när han kollar busigt under panluggen! <3



När jag kom hem från stallet gick/joggade jag en sväng förbi Hollywood (haha) ;)
Måste säga att den som hade den fantasin är lite skojjig =P

Senare på kvällen idag så ringde min farbror från USA å undra vad jag ville göra när jag kom dit, hihi han sa att vi kanske kunde åka å kolla efter vilda hästar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0