Ärevarv

Nyligen hemkommen efter en dag fylld med häst! <3
Åkte till stallet i förmiddags, fixade åt Coccos/Frodo, plockade i mellanväggaren i transporten med Denise å Annelena, gjorde ordning Coccos, Packade in grejer i bilen å lastade ponnyn :)
Sen rullade vi iväg mot Räfsnäs!
Pappa fick ställa upp å skjutsa! ;)
Framridningen gick hyffsat bra, ena stunden kändes det väldigt bra å andra stunden kändes både jag å Coccos oss väldigt uttråkade... =P
Men i alla fall, vi red in på banan, oo shit vad stor den var! :o å red igenom vårat program, kom ihåg alla vägar och kände mig riktigt nöjd efteråt! :D
Vi fick 172 poäng (samma som förra gången =P) och 57.33% (förra gången fick vi 59.3... %) , var även nöjd med det! :D


Innan framridningen <3


Och den här togs på en av våra små promenader från framridningen ;)
Mina duktiga assistenter Denise å Annalena får äran för alla bilder + att dom filmade! :) <3

Okej, efter att jag hade "tävlat" så skrittade jag runt lite åså och visste att personerna efter mig hade fått mindre poäng än mig och då var det ett ekipage kvar! Och efter det ekipaget så ropade dom i högtalarna att det ekipaget hade fått 171 poäng! En poäng mindre än mig! :o
Haha, jag satt precis å skulle skriva till Jenny hur det gick för oss och skulle skriva att vi satt å vänta på dom andras resultat så det var bara att ge mobilen till Annalena å rida iväg så fick hon skriv att vi vann istället! ;) <3 Hihi


Bästaste Ponnyn <3

Ska lägga upp film på programmet å ärevarvet sen, inte idag, då det tog lång tid att ladda upp...

Haha, älskar att galoppa ärevarv med Coccos! :'D <3



Efter det så åkte jag hem å åt och sen åkte jag tillbaka till stallet å då fick Coccos flytta hem till Stensbo igen å Frodo fick komma tillbaka till Sunnansjö igen <3
Det är både sorgligt å roligt! Små-plupparna <3









Haha, dom har saknat varandra, och dom har saknat att jävlas med varandra! ;) Småpojkarna <3

Nej nu blire kväller för mig, ska upp i tid imorgon också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0