Barbacka Pimmi - Promenix Coccos

Igår cyklade jag till stallet vid halv 2 - tiden, fixade i stallet åså :)
Vid 4 nångon gick jag ut en liten promenad med Coccos, så mysigt så <3







Han var både pigg och lugn.. eller hur jag ska säga - haha ;)
Ena stunden sprang han med huvudet i vädret å andra stunden lunkade han på med huvudet lite hängande, det var i alla fall roligt att komma ut en sväng med honom :) <3

Senare på kvällen red jag Pimmi barbacka på Emelies ridbana :) Annelan & Sillan var också med :)
Det var riktigt roligt! Det kändes som att jag kom åt henne på ett bra sätt, och faktisk (blev förvånad själv) så var jag bara på väg av en gång ;) Men jag satt kvar! =P
Vi kunde till och med galoppa :D Det var sååå roligt att det gick sååå bra!! <3
Dock en liten diss till att man blev välidgt hårig.. men sak samma ;)



Idag vaknade jag tjugo i 9 av att mamma sa att klockan var tjugo i 9... då blev det fart på mig för vid den tiden hade jag tänkt att jag skulle vara på väg till stallet...  Hoppsan :$
I alla fall så cyklade jag till stallet sen och fixade lite där med Denise :)
Sen åkte vi ner till konsum och köpte lite gott till ikväll =P

Resten av min dag ser ut såhär:
Städa hemma... *suck*
Äta lunch
Hjälpa pappa att byta däck på bilden.. *proffs på det you know*
Typ städa lite till eller packa ihop lite grejer till ikväll..
Äta någor snabbt..
Rida Pimmi :D
Hem å duscha åså och sen blire flumm-kväll med brudarna (Denise, Matilda och Emilia - förhoppningsvis <3) !! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0