Gårdagen - Uteritt med Coccos

Gårdagen var toppen!
Först till stallet på förmiddagen, fixa åt Coccos och sedan en skojjig uteritt på honom tillsammans med Annalena, Emelie å Elina! :)
Och som vanligt är Coccos ett litet energiknippe! ;) <3



Efter det var jag hemma ett tag å sen mot kvällen åkte jag bort till Pluppeliten! <3
Lilla killen är sig precis lik ;)
Borstade, myste å flummsade lite med honom <3


Det saknas en lite mupp i stallet ;) <3

Idag har jag varit till Marias Salong när hon hade premiär.. eller vad det heter ;) Wow vad fint dom har gjort det i den där gamla skabbiga kiosken! Verkligen fint! :)
Sen har jag mest dåsat runt hemma på gården, har försökt snickrat ihop ett litet så kallat hinder som jag ska försöka bära upp i skogen sen... vi får se hur det blir med det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0