Gårdagen/Skärtorsdagen - Dressyr Coccos

Tänkte först skriva hur min gårdag var :)
Skola som vanligt och sedan dressyrträning med Coccos på kvällen :)
Vi red i en liten hinderbana som var riktigt bra!
Jag fick jobba väldigt mycket, kände att jag borde fått lite magmuskler också haha ;)
Men i alla fall, jag fick jobba mycket och det känns bra! Ännu bättre känns det när man får se lite resultat! :D



Han kändes samarbetsvillig och då blir jag superglad ;) Det var roligt och jag är supernöjd! :D

Efter dressyr-träningen var Jenny i Sunnansjö på vuxengrupp och då hade hon med Frodo <3
Så jag pysslade lite med honom, försökte få av lite päls åså :)
Sötkillen gör en ju alltid på bra humör! <3
Jag vet inte riktigt varför, men jag faller verkligen för hans personlighet, den är lixom så unik, så lugn, så oförutsägbar, så gullig, så extrem å så mysig lixom... ;) Haha <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0