Heeemmmaa!

Yes, nu är jag hemma från Uppsala! ;)
Det blev mycket shopping när jag var där, haha ;)

I söndags gick jag upp 06.15... gick ut å kolla på dom nya lammen, två stycken ;)
Halv 8 åkte vi bil till Uppsala :)
Sen åkte vi å köpte nya skor till mig:


Min style = Blåa skosnören ;)


Till sommarn =P

I måndags var jag och bowlade med Tobias (kusin) och Håkan (morbror), det var roligt även om banan lutade åt sidorna hela tiden... -.-'    
eller..? var det jag som inte kunde sikta ordetligt.. Haha det får ni aldrig veta! ;)

I tisdags var jag till Gränby (ett köpcenter) och resultatet från den dagen blev bland annat detta:


Halvlånga shorts, svarta, från Gina Tricot


Vita shorts från Gina Tricot


En vit tröja från Gina Tricot.

Sedan köpte jag även en orange tröja från Gina Tricot :)


Och denna skojjiga kepa, mest för skojj skull ;)

Och idag, onsdag, så åkte jag hem :)

Mycket skojj men även skönt att vara hemma ... <3
Men det känns som att man hade kunnat hunnit med så mycket mer när jag var där...


Glömde nästan bort att jag köpte den här träningsjackan från Stadium också ;) Tror det var Stadium i alla fall =P

Och sen har jag köpt en borste och ett par ridstrumpor från City Gross... haha jag har säkert glömt något mer =P


Kan bjussa en bild på min vårjacka också som har använts för första gången nu när jag va i Uppsala ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0