Hihi - Flumms!

Haha, var lite halvt fail med mitt å Denise lilla buserie ... ;) Men det är ju så vi är, Failproffsen you know ;)

Ialla fall så gick vi till stallet på förmiddagen, stylade Coccos och Dracula i lite påsktema och åkte iväg en sväng ner på byn med vagnen =P
Det var j*vligt kalt kan jag säga!!
Haha det är alltid lika roligt och pinsamt när folk kollar på en som om man vore gullig och dum i huvet och när dom bara skrattar åt oss.. ;)
Som när jag stod å höll i ponnyplupparna nere vid konsum och Denise var in på konsum så tänker jag;
-*Hm.. ska jag försöka vända ekipaget så att vi kan komma iväg fortare?*  (Det var ju som sagt kalt) *Nej jag skippar nog det, haha tänk om det skulle komma en bil eller ännu värre, en buss och så står jag där mitt i vägen med två ponnysar...*  Så jag skippade den ideén och det var nog smart för 2 minuter senare kom det en buss ... och då satt alla å glodde genom rutan på mig å ponnyplupparna... ;)

Och nu får ni vara sura på mig för jag lovade mig själv att jag skulle ta lite bilder på våran styling,... men kylan gjorde så att jag verkligen inte ville ta upp mobilen.... "/


Denna bild får duga :) <3

Just nu:
Väskan är nästan klar packad för att fara till Uppsala, åker imorgon och kommer hem på onsdag :)
Vet ej om mormor å morfars dator fungerar... det visar sig.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0