Utan er finns ingenting kvar utav mig <3

Var i stallet, mockade å fixade lite, när jag red tränade jag på almänt koncentration från både min å Pimmis sida i skritten, traven å galoppen å efter det red vi igenom LB:2 an en gång, det kändes bra även om jag hade lite som jag ville göra bättre ;) <3
Skojjiga Denise inspererade mig att prova galoppera utan att hålla i tyglarna å bara sträcka ut armarna, jag knöt upp tyglarna så dom blev kortare å provade på en långsida!
OCH det gick faktiskt förvånansvärt bra! :D Dock märkte hon ju att jag släppte tyglarna så nästa gång jag tänkte prova så var det direkt "Yeay! Race!" typ.. så vi avslutade den övningen efter det ;)


Får bli samma bild igen...

Imorgon ska vi hoppa, jag å Pimmi <3



(Känslorna kokar och bubblar fram och tillbaka....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0