Coccos <3 Pimmi <3 Frodo

Min dag i kort har varit:
Skolan och sen direkt till Räfsnäs med Coccos å hoppträna lite :)
Är lite halv nöjd med det... kändes inte toppenbra då det vart många vägringar, som kändes lite onödiga.. från min sida också! Första avtrillningen från Coccos idag också! ;)

Tiondels-sekunden innan jag for i backen! ;)
Gick bra i alla fall! :)

Sen var jag hem å åt och sen red jag med Denise i Emelies paddock :) Jag & Pimmi, Denise & Lady :)
Det gick bra även om det var lite mörkt =P
Kände mest igenom gångarterna och hittade på lite i skritt som att ha långa tyglar och bara sätta mig djupt i sadeln och ptrroa så stannade Pimmi <3



Sen gick jag bort å myste lite med Frodo också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0