Härligt Väder = Underbar dag i stallet!

Åkte till stallet kring  kl 12, fotade då Denise å Sarina mellan ca kl 1-2 :)
Verkar som att hon blev nöjd med bilderna! ;)
Sen gick vi upp till Frodo o Dracula, mockade åt dom å sen hämtade vi dom i hagen å borstade dom :)
Gud vad jag är glad att jag inte gav upp när han var på så där dåligt humör förut för nu är han som världens snällaste! <3
Aa sen gick vi en promenad med dom ner till Campingen å fikade på varsin mjölkchoklad! ;) Haha
Och tog några bilder där :) Dock så hade Denise´s kamera typ laddat ur batteriet men jag tog några med min mobil ;)






Haha juste, jag hittade en hel Likit godis som jag hade glömt bort att jag hade! :o  Haha ;)

När vi sen kom tillbaka till stallet hade Pimmi panik för hon var ju näästan ensam kvar, bara Karetino som gick i en hage näästan 100 meter bort... ;) Tokfia <3
När Frodo o Dracula var ute i hagen igen så pysslade vi lite i stallet, jag mockade ut typ en skottkärra skit ur hagen... =P Å sen gick vi upp till tjejerna i skogen å satt där ett tag å helt plötsligt kommer ett rådjur skuttande å skuttar rakt ner för de bramta stupen ner i grönstabacken... :/ Vi var tvugna å springa efter så koll vart den tog vägen =P

Ja vi har som sagt hittat på rätt mycket skojj idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0