Inte så snygg....

Hm.. har kommit på att jag nog inte kommer se så elegant ut på lördag... ;)
Dressyr = Klädd i vitt å andra snygga kläder..
Kall vinter + en fryslort som mig = Klumpiga kläder å klumpiga skor...

Ja det kan ju blir intressant å se hur det kommer lösa sig.. ;) Förhoppningsvis är jag inte den enda som kommer se ut som en vandranade Michelin gubbe.. ;) Haha
Finns ju en lösning.. kanske =P
Att jag tar mina gamla (och trasiga... och säker för trånga om man har många strumpor) ridskor, och medans jag rider så har jag bara någon tröja + västen... Hm vi får se hur jag gör.. beror nog på hur kalt det blir =P
Men vita ridbyxor ska jag i alla fall ha! Ett måste lixom! ;)


Sicken tur att Coccos är så ljus då, så vi inte blir såå mörka å tråkiga =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0