Nöjd med träningen

Efter skolan idag då så åkte jag, Fanny, Jenny och Coccos in till Räfsnäs och tränade :)
Först red vi båda (jag & Fanny) igenom våra program till på lördag, det gick bra, kändes som att jag hade klistrat fast det i huvet ;) Så nu känner jag mig super redo inför lördag! :D

Efter det kunde vi inte hålla oss för att sätta upp ett räcke, så vi gjorde det ;) Och det verkade Coccos gilla också för han vart med en gång mycket mer vaken! ;) <3
Först hoppade vi ett kryss på 40-50 cm, sen la vi upp det till ett räcke, sen höjde vi det till ca 60 cm och sist höjde vi det till 70 cm! Känner mig så nöjd med dom få sprången för Coccos bråkade inte med mig en enda gång! Han väntade på mig innan hindret och hoppa över jättefint! :D
Har den där *svävar på moln känslan* ;)



Jenny filmade en gång när vi hoppade 70, dock kan jag inte få den hit till bloggen men ni som är vän med henne på Facebook kan se den där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0