Picknik med Denise

Oj vilken rolig dag! Så skönt att vara tillbaka! :D
Myste först och främst med Pimmi o Frodo i hagen lite, har saknat dom sååå mycket <3 Sen fick dom va med på lite bilder ;)





Sen lite snack med Denise, som jag också hade saknat! Snällisen gav mig en påse hästgodis från GHS! :'D Tack så mycket än en gång! :)


Hihihi =P

Sen hämtade vi småpojkarna, borstade dom lite :) När dom var borstade och fina så tog vi vårat fika och traskade iväg ner mot campingen ;) På vägen dit mötte vi på lite hinder, först och främst var det en isgata som vi skippade att gå på och gick upp en bit i skogen istället, när vi sen skulle gå ner igen så la sig Frodo ner och rullade... resultatet utav det blev en halv blöt ponny med massa löv och kvistar i svansen... haha ;)
Sen när vi gick på vägen (där det var värsta slaskigt) så hör vi att det kommer något emot oss på vägen och ser att det kommer en stor traktor i full fart runt hörnet. Vi bah; Nej vi kommer bli blöta! ^^ Haha men han stannade en bit bort så att vi fick gå förbi (A) Vissa människor är i alla fall snälla när man möter dom på vägen <3


För mycket text, krävs en bild ;)

När vi sedan gick på grusvägen mellan åkrarna kom det tre rådjur skuttande över alla åkrar och över vägen ;) Frodo tyckte dom va roliga att kolla på! ^^
Sen var vi framme ;) Väl där kom vi ju på att vi inte hade nåt att sitta på... så Denise hitta en sten, och ultimata jag skulle också ha suttit där... meeen det tyckte inte Frodo för då skulle han absolut sitta i mitt knä! Haha ;) Så jag fick stå upp ;)
Så fikade vi lite kakor och saft, halvt... ;) Det gick inge vidare så vi fotade lite och gick sedan hem igen :)

Fotomodellen Frodo!






Personligen väldigt nöjd med denna bilden! Han stod kvar i mer än 2 sekunder så att jag hann ta en bild! <3


Han hitta en kvist...


Hihi, mästerfotografer vi är! ;)

Blev även lite bilder medans vi gick hemmåt :)


Frodo bockade, skuttade och viftade med huvudet som en tok när jag började springa lite smått, han tyckte att det var väldigt roligt ;) (OBS syns inte på bilden)


Vem är ute och går med vem egentligen...? =P


Fina killen <3 (Ignonera att han fortfarande är blöt vid örat efter att han rullat sig)


Söta öron :*


Våren är häär nanananana våren är här!

Sen fotade jag Denise lite när hon red Lady :)

Har haft en väldans rolig dag idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0